Izazovi: Otkazivanje narudžbe u zadnji tren, pomicanje datuma utovara i netočne informacije vezane uz euro palete

Tvrtka Kamelia bavi se prijevozom, odnosno transportom robe i to: ceradama (obične cerade i Mege), robom u kontroliranim temperaturnim uvjetima (obične i dvokomorne hladnjače, te dvokomorne hladnjače – dupli štok, hladnjače za cvijeće i hladnjače s kukama). Za to imamo tri vozila do 3,5 tone koja mogu prevoziti robu u uvjetima niskih i visokih temperatura. 

Klijenti najčešće od nas zahtijevaju vremenski zahtjevne utovare i istovare, zbirne transporte u dvokomornoj hladnjači – dupli štok, pretovar određene količine robe na ruti i sl.

„Promjene su vrlo važne za nau tvrtku, a mi uvelike pratimo trendove jer nam olakšavaju posao.”

kamelia_1

Izazovi:

  • Otkazivanje narudžbi u zadnji tren

  • Pomicanje datuma utovara

  • Davanje netočnih informacija vezanih uz euro palete

Predložena rješenja:

  • Obratiti pozornost na tvrtke koje objavljuju fiktivne utovare samo zbog ispitivanja tržišta

  • Sprječavanje objava lažnih informacija

  • Omogućiti prilagođavanje kratica za pretragu narudžbi

  • Omogućiti objedinjavanje duplih objava u jednu jedinstvenu

  • Veća zaštita prijevoznika prilikom preuzimanja narudžbi u slučaju spora (posebno kada su u pitanju prazne euro palete)

Ušteda vremena i povećanje prometa

Tvrtka Kamelia suočila se s brojnim izazovima kod klijenata koji su često otkazivali narudžbe u zadnji tren, mijenjali datume otpreme i davali netočne podatke o euro paletama. Ova situacija često je dovodila do nepotrebnih troškova, gubitka vremena i sukoba s klijentima prilikom istovara. Za rješavanje ovih problema odgovor smo pronašli u tvrtki TIMOCOM koja je postala ključni partner našeg poslovanja.

„Kroz korištenje usluga tvrtke TIMOCOM, posebice traženja utovara, tvrtka je značajno povećala učinkovitost procesa.” 

Tvrtka TIMOCOM je ključni partner u optimizaciji našeg logističkog poslovanja, što nam omogućuje brzo pronalaženje pouzdanih partnera i smanjenje rizika od iznenadnih otkazivanja. 

Povećanje prometa od 1000 % jasno svjedoči o njezinoj nemjerljivoj vrijednosti. S tvrtkom TIMOCOM imamo pouzdanog saveznika u suočavanju s izazovima transportne industrije, stvarajući temelje za održivi rast i dugoročni uspjeh našeg poslovanja.

Kamelia_3
Kamelia logo

O tvrtki Kamelia d.o.o.

Osnovana 2001. godine kao mala obiteljska tvrtka, Kamelia d.o.o. iz BiH brzo je izrasla u vodeću tvrtku u uvozu i distribuciji cvijeća i ukrasnog drveća. 

Nadahnuće za osnivanje tvrtke pronašli su u Hrvatskoj, gdje su, članovi obitelji Hodžić (otac i sin), stekli neprocjenjivo iskustvo radeći u tvrtki koja se bavila proizvodnjom i distribucijom cvijeća. Odlučni da cvjećarsku industriju u BiH podignu na novu razinu, vratili su se i otvorili vlastitu tvrtku.

Počevši s prostorom od 56 m2, tvrtka Kamelia proširila je svoje poslovanje i nakon rata postala jedna od pionirskih tvrtki u zemlji koja se fokusira na ovu specifičnu branšu. 

Ključna je bila sposobnost prilagodbe tržištu, što je rezultiralo širenjem poslovanja na domaći i međunarodni transport. Danas se tvrtka Kamelia ponosi zavidnim voznim parkom od 39 šlepera, četiri solo kamiona i dva kombija.

Osim poslovnog uspjeha, tvrtka Kamelia se ističe predanošću održivom razvoju i zaštiti okoliša. Njihov odgovoran odnos prema zaposlenicima i poslovnim partnerima čini ih ne samo liderom u branši, već i uzorom poslovne etike. 

Nakon 19 godina poslovanja, tvrtka Kamelia zauzima mjesto jedne od vodećih tvrtki u svom sektoru, a nedavna investicija u izgradnju poslovne zgrade na parceli od 40 000 m2 potvrđuje njihovu viziju širenja.

U ovoj tvrtki sa 64 zaposlenika, bilježi se stalan rast. Tvrtka ne samo da čvrsto drži ključnu poziciju u industriji cvijeća, već i širi svoj utjecaj. 

Njihova predanost održavanju visokih standarda, stalnim inovacijama i društvenoj odgovornosti, pozicionira ih kao nezamjenjivog i pouzdanog partnera u industriji. 

Njihove etičke prakse, usmjerene na održivost, čine ih ne samo uspješnim, već i odgovornim subjektom u poslovnom svijetu. Ova snažna predanost etičkim vrijednostima ne samo da ih pozicionira za trenutačni uspjeh, već ih usmjerava prema dugoročnom rastu i prisutnosti u budućnosti.

Provjerite sami, testirajte naše tržište besplatno, samo jednim klikom:

na vrh