Inkaso međunarodna usluga
„Naša međunarodna usluga inkaso: vaše jednostavno rješenje u slučaju neplaćenih računa.”
odvjetnik Alexander Oebel, Director Debt Collection & Legal Affairs
Vaše prednosti na jednom mjestu
- jednostavno i praktično zatražite na internetu
- brzo i diplomatsko rješenje u upravljanju potraživanjima
- učinkovita podrška pri naplati vašeg potraživanja
- potpora u cijeloj Europi na 27 jezika
- Službeno regulatorno odobrenje za rad od 2003. godine
- Preko 82 % uspješnih slučajeva
Međunarodni inkaso učinkovit je partner u upravljanju potraživanjima Posredujemo za vas na 27 jezika. U slučaju kašnjenja s plaćanjem vaših poslovnih partnera možete se osloniti na kompetentnu i pouzdanu pomoć našeg tima za uslugu inkaso. Vaši problemi rješavaju se brzo, povoljno i izvansudski kako iz slučaja kašnjenja ne bi nastao slučaj sudskog procesa. Poštenje i razumijevanje omogućuju nastavak postojanja vaših poslovnih odnosa.
Nudimo kalkulator pristojbi za potpunu transparentnost troškova. Uz osnovnu cijenu od 25 eura ostale pristojbe koje je potrebno uračunati prilagođavaju se visini potraživanja. Pristojbe se oslanjaju na njemački zakonski okvir za pristojbe. U samo nekoliko koraka prije slanja zahtjeva izračunajte pristojbu koja nastaje ovisno o uspjehu.
Slanje zahtjeva detaljno:
- Unos adrese
- Prijenos datoteke
- Kako početi suradnju i angažirati partnere?
Često postavljana pitanja o inkaso međunarodnoj usluzi
Da, usluga inkaso stoji na raspolaganju svim stalnim klijentima tvrtke TIMOCOM. Ako još niste sklopili ugovor, možete se registrirati ovdje >>
Ne. Naš tim rado će vam pomoći i kod otvorenih potraživanja koja nisu nastala preko sustava Tržište. Pošaljite nam svoj slučaj naplate sada >>
U 2021. godini uspješno smo posredovali u više od 82%% slučajeva.
Naplaćujemo naknadu za obradu od 25 €. Samo u slučaju uspjeha naplaćujemo dodatnu premiju za našu uslugu inkaso, koja ovisi o visini potraživanja. Ta se premija za uspjeh temelji na njemačkim zakonskim odredbama o naknadama i može se prije narudžbe utvrditi u našem kalkulatoru naknade. Ovdje možete izračunati naknadu za vaše potraživanje koja ovisi o našem uspjehu.
Načelno vrijede pravne odredbe o šteti vezanoj uz zakašnjela plaćanja sukladno Direktivi EU-a 2011/7/EU. To bi trebalo dovesti do bržeg plaćanja otvorenih računa. Od stupanja na snagu ove direktive u zemljama EU-a, u slučaju kašnjenja s isplatom primjenjuju se nova prava i obveze. Za vjerovnike i dužnike to znači sljedeće:
za račune za poduzetnike kašnjenje s isplatom automatski počinje 30 dana nakon dospijeća. Osim toga, rokovi plaćanja duži od 60 dana dopušteni su samo u iznimnim slučajevima. Ako ipak dođe do kašnjenja plaćanja, vjerovnik može od dužnika zatražiti određene troškove za oporavak svojih potraživanja kao i zatezne kamate.
Troškovi naplate duga mogu uključivati vlastite troškove opomena koji proizlaze iz kašnjenja plaćanja te troškove inkasa, odvjetnika ili platnog naloga. Za vjerovnike to znači da mogu zatražiti da dužnik nadoknadi njihove troškove usluge inkasa. Među troškove koje je moguće nadoknaditi ubraja se i naknada u slučaju uspjeha. To znači da vjerovnik može zahtijevati od dužnika da nadoknadi sve troškove inkasa, osnovnu naknadu uključujući naknadu u slučaju uspjeha, ako dužnik kasni s plaćanjem i ako mora preuzeti odgovornost za kašnjenje.
Važno je da ta pravila vrijede samo za račune
- koji se temelje na ugovornoj usluzi, dakle ne vrijede za primjerice štetu ili dvostruko plaćanje,
- za koje se kašnjenje može dokazati i
- kod kojih dužnik ima prebivalište unutar EU-a.
Opomena ili sličan zahtjev za plaćanje koji izdaje vjerovnik više nije potreban, ali može se izdati dobrovoljno i još uvijek je vrlo koristan i preporučljiv kako uopće ne bi došlo do takve situacije.
Naš tim za inkaso za vas djeluje diljem Europe, a naše usluge vam se nude na sljedećim jezicima:
|
|
|
Da, naš tim za inkaso radi međunarodno, prvenstveno širom Europe, na vašem materinskom jeziku. Slučajevi inkasa u inozemstvu za nas ne predstavljaju problem.
U slučaju nesposobnosti plaćanja imovina dužnika u pravilu se stavlja pod upravu suda za insolventnost ili vanjskog upravitelja. On upravlja potraživanjima i brine o raspodjeli ostatka imovine. Tako se osigurava da ne samo vjerovnici bliži dužniku brzo dolaze na red, nego da svi vjerovnici budu po mogućnosti jednako tretirani.
Svaka država predviđa poseban postupak u kojem kao vjerovnik prijavljujete svoje potraživanje. Uz to savjetujemo da neposredno prijavite potraživanje upravi za insolventnost kako biste u postupku bili uzeti u obzir kao vjerovnik i kako ne biste smanjili preostali iznos još zbog troškova zastupanja.
Naš cilj je podržati vjerovnike pri provedbi njihovih opravdanih potraživanja. U slučaju nestašice kod dužnika moguće je primjerice postići dogovore kao što je plaćanje u obrocima tako da vjerovnik unatoč svemu dođe do svog novca. Istodobno TIMOCOM za svoje klijente u sustavu Tržište osigurava sprječavanje nastanka daljnjih dugova.
Ako neki korisnik bez navođenja razloga ne želi plaćati, to ponašanje se protivi kriterijima kvalitete TIMOCOM. Zbog toga nije moguće dopustiti ostanak u mreži provjerenih klijenata.