Uspješno pozicioniranje brenda TimoCom u jugoistočnoj Europi
Pružatelj IT usluga po drugi put dobiva nagradu “Brand Leader Award”
Erkrath/Beograd, 18.04.2016 – očekivanja i više nego ispunjena: Nakon odlikovanja nagradom „Brand Leader Award“ 2015. godine, TimoCom si je i ove godine osigurao cijenjeni trofej gospodarstva jugoistočne Europe. Time je pružatelj IT usluga ispunio svoja očekivanja, što znači da će i dalje nastaviti s poštivanjem želja kupaca unutar regije te optimizirati svoj softver za dobrobit učinkovitosti. Dodjela nagrade održavala se 14. travnja 2016. u okviru 3. konferencije za transport i logistiku TIL u beogradskom konferencijskom centru Sava.
Kriteriji za odabir Brand Leadera u kategoriji „IT services in transport industry“ kreću se od inovacije preko visoke mjere o tržišnom znanju pa sve do autentičnog plasmana proizvoda. Nagrada se već više od deset godina dodjeljuje pod pokroviteljstvom Ministarstva graditeljstva, prometa i infrastrukture Republike Srbije i to onima, koji ponudom definiraju visoke inovacijske standarde i time u posebnoj mjeri potiču regionalna tržišta. U to spada i tvrtka TimoCom. Najveća europska transportna platforma svojim klijentima nudi između ostalog i burzu tereta i utovarnog prostora, modul za raspisivanje natječaja za branšu te rješenje za praćenje. Milivoje Radovanović, direktor tvrtke Mass Media International i organizator konferencije pojašnjava da se „nagrada Brand Leader Award dodjeljuje tvrtci TimoCom zbog operativne izvrsnosti, superiornosti proizvoda, kvalitete i pouzdanosti tehnologije i IT usluga u transportnoj branši u jugoistočnoj Europi.“
Predstavnica odjela za jugoistočnu Europu, Country Manager Tina Pandža, preuzela je nagradu. Ta nagrada joj predstavlja motivaciju za ubuduće. „I dalje radimo na dodatnim uslugama za naše klijente. Možemo npr. zamisliti sustav za upravljanje dokumentima koji olakšava razmjenu važnih i potrebnih papira za lakše obrade narudžbi. Osim toga, i ubuduće ćemo pridavati veliku važnost uskom dijalogu unutar branše. Stoga uz posebne događaje posjećujemo i obrazovne ustanove. Tako učenicima i studentima na praktičan način možemo pojasniti ulogu transportnih platformi i uskladiti ih s profesionalnim svijetom.“