18.08.2020

Kašnjenje s plaćanjem: što učiniti kada klijent ne plaća?

Tri savjeta za naplatu za upravljanje potraživanjima

Tri plave kocke sa simbolom eura i kalendara

Transport je izvršen, ali poslovni račun ostaje prazan. Kao logističar polazite od toga da će nakon isporuke robe klijent podmiriti izdani račun. Gotovo svakom poduzeću poznata je situacija da dio poslovnih partnera plati prekasno ili uopće ne plati. Ako je rok plaćanja prekoračen, sada biste mogli angažirati odvjetnika. No odlazak k pravnom stručnjaku potrebno je odabrati tek nakon što su sva sredstva iskorištena. U tri savjeta odajemo vam što kao poduzetnik možete učiniti u slučaju otvorenih računa i kako možete doći do svog novca.

Prije nego što se odlučite na dugotrajni i često skupi sudski postupak, pri utjerivanju otvorenih potraživanja možete odabrati druga sredstva.

1. Izdajte račun


Zvuči jednostavno, ali je važno. Što prije napišete račun i pošaljete ga klijentu, to brže stiže uplata. Konkretno formulirajte kad iznos računa dospijeva. To stvara jasnoću za sve sudionike i tako vaš klijent zna do kojeg dana je potrebno izvršiti uplate. U pravilu poduzeća za to biraju 30 dana. 


2. Pristupite svom poslovnom partneru


Ako novac vašeg nalogodavca ne prispije unutar dogovorenog razdoblja, potrebno je odmah krenuti u akciju. Vaš klijent sigurno nije namjerno uskratio uplatu. Zbog toga uspostavite komunikaciju sa svojim poslovnim partnerom. To može biti razgovor ili pismena opomena u kojoj ćete podsjetiti na iznos koji nije plaćen. Konkretno i sustavno formulirajte o čemu je riječ i uzmite u obzir: 
• vrstu usluge, datum i broj računa, 
• visinu iznosa,
• podsjećanje na rok plaćanja s točnim datumom,
• posljedice u slučaju da iznos ne bude plaćen.


3. Angažirajte ured za naplatu


Ako nakon razgovora ili pismenog podsjećanja račun još uvijek nije plaćen, ne trebate prerano odustati. Prije nego što se zaputite k odvjetniku ili konačno na sud, moguće je angažirati pružatelja usluga za naplatu kako biste dobili svoj novac. Međunarodna usluga naplate tvrtke TIMOCOM u slučaju potrebe djeluje za korisnike sustava Smart Logistics System širom Europe.  Možete jednostavno na internetu zatražiti tu uslugu. Kao neutralni posrednici angažirani su izvorni govornici kako bi vaše zahtjeve bilo moguće izreći na 25 jezika. Pritom se TIMOCOM tim za naplatu može pohvaliti uspjehom od više od 86 %. 
Imate još neko otvoreno potraživanje? Informirajte se bez obveze o usluzi naplate tvrtke TIMOCOM i unaprijed utvrdite moguće troškove pomoću kalkulatora pristojbi.

Informirajte se sada

Pressemitteilungen herunterladen
na vrh