2 milijuna poruka poslano preko TimoCom Messengera
Utipkano, pregovoreno, transportni nalog zaključen
Erkrath, 24.03.2016 – Od kraja studenog prošle godine na tržištu je Business Messenger tvrtke TimoCom. Messenger pojednostavljuje dnevnu poslovnu komunikaciju više od 110 000 korisnika najveće europske transportne platforme. U ova četiri mjeseca preko novog komunikacijskog alata poslano je ukupno 2 milijuna poruka. Kako je u privatnom sektoru sve popularnije „pisanje umjesto telefoniranja“, tako je to uzelo maha i u poslovnom svijetu.
„Hej! Od četvrtka igra onaj novi film u kinu. Hoćemo ga pogledati za vikend?“ - dovoljno je utipkati tekst kako bismo upitali nešto, a da nismo dugo na telefonskoj slušalici. To se međutim ne odnosi samo na privatni život i slobodno vrijeme, već je od koristi i u dnevnoj poslovnoj komunikaciji. Upravo u užurbanom svijetu transporta važne su brze reakcije i dostupnost. Iz ovog je razloga pružatelj IT usluga krajem studenog prošle godine za transportnu branšu uveo TimoCom Messenger. Messenger odmah od početka optimizira tijek davanja naloga za korisnike unutar burze tereta i utovarnog prostora te tako nudi mnogo korisnih funkcija. Tako je u prva četiri mjeseca preko novog komunikacijskog kanala već odaslano 2 milijuna poruka.
TimoCom Messenger - brzo, sigurno, jednostavno
Koristeći Business Messenger korisnici mogu samo jednim klikom izravno kontaktirati određenog ponuđača vezano uz određene ponude tereta ili utovarnog prostora na transportnoj platformi. Prednosti chata vezanog za ponude nadohvat su ruke: Ponuđač odmah zna o kojim se njegovim transportnim ponudama radi i može odmah reagirati. Tako izbjegavate naporno pojašnjavanje preko telefona. Tijek čavrljanja u sigurnosne svrhe moguće je pohraniti lokalno u obliku PDF dokumenta ili tiskati u svrhu vlastitog dokumentiranja. Korisnici uz TimoCom Messenger mogu biti sigurni u to da imaju posla s provjernim poslovnim partnerima: pristup platformi i komunikacijskom alatu imaju isključivo TimoCom korisnici. Messenger podliježe njemačkom zakonu o telekomunikacijama i u skladu je s odgovarajućim i strogim smjernicama o zaštiti podataka. U to primjerice spada činjenica da se sve poruke prenose kriptirano, tako da nije moguć uvid u ispisani dijalog. Dodatna pogodnost je funkcija sinkronizacije s ostalim uređajima. Prilikom prijave na Tablet ili pametnom telefonu, odnosno krajnji mobilni uređaj, ponovno se učitavaju kontakti i sadržaji chata. To znači da korisnik bilo kada i od bilo kuda ima pristup platformi i Messengeru te da neće propustiti poslovnu priliku. Uz obradu naloga, njega kontakata također je važan aspekt u transportnom poslovanju. Neovisno o razvoju poslova, korisnici mogu koristiti opći chat kako bi stupili u kontakt s odabranim poslovnim partnerima ili održavali isti.
Korisnike Messengera ove godine čekaju nove korisne funkcije: „Povratne informacije korisnika vezane uz TimoCom Messenger iskoristit ćemo za smisleno poboljšanje funkcija. To znači da nećemo koristiti trikove, jer ovdje je ponajprije riječ o komunikaciji vezanoj za ponude unutar burze. Primjerice, korisnici će još bolje moći upravljati svojim kontaktima.“, kaže predstavnik tvrtke TimoCom, Marcel Frings.