Šest pravila za upravljanje potraživanjem
Ovako najbolje potražujete
Budući da se moral oko plaćanja od države do države razlikuje, u transportnoj je branši neophodno imati profesionalni odjel za upravljanje potraživanja. Iz tog razloga smo za vas sastavili 6 jednostavnih pravila koja će vam pomoći u postupanju prema nepouzdanim poslovnim partnerima.
Pravilo 1: Bonitet poslovnog partnera bi se trebao provjeriti najmanje svake dvije godine.
Pravilo 2: Na svakom nalogu provjeriti rok plaćanja i na računu navesti jasne podatke o datumu dospijeća.
Pravilo 3: Prvu opomenu poslati tjedan dana nakon datuma dospijeća.
Pravilo 4: Pismene opomene uvjek sadržavaju: Dužnika, vjerovnika, potraživanje, uslugu, broj računa i datum, datum dospijeća, novi datum dospijeća.
Pravilo 5: Uz račun/opomenu uvjek poslati relevantnu otpremnu dokumentaciju, i to preporučenim pismom, kako nebi došlo do sumnje u dostavu dokumenata.
Pravilo 6: Nakon druge opomene i prekoračanje roka od 30 dana odmah se obratiti TimoCom CashCare-u.
Primjer iz prakse: Učinkovito upravljanje otvorenim potraživanjima: poduzeće Agrorit d.o.o.