TIMOCOM: FreightTech poduzeće digitalno povezuje Europu
Konkurentnost zahvaljujući međunarodnosti i jezičnoj raznolikosti
U Europi se govori više od 200 jezika i dijalekata – još uvijek. Naime, prema studiji „Europe’s Languages in the Digital Age” koju su proveli prof. Hans Uszkoreit i dr. Georg Rehm, neki europski jezici, npr. litavski, neće izdržati digitalizaciju koja napreduje. I za bugarski, grčki, mađarski i poljski jezik stručnjaci predviđaju visok rizik od izumiranja. Razlog: navedeni jezici gotovo se ne upotrebljavaju u digitalnoj transformaciji našeg doba. Da je moguće suprotstaviti se tom trendu, dokazuje FreightTech poduzeće TIMOCOM sa svojim sustavom Smart Logistics System.
Jedan sustav, dostupan na 24 europska jezika
Više od 45 000 klijenata iz 44 europske zemlje umreženo je u sustavu tvrtke TIMOCOM. Uz intuitivnu mogućnost upravljanja aplikacijama taj pružatelj IT usluga posebno cijeni jednaku povezanost s klijentima i korisnicima sustava. Cjelokupna pisana komunikacija s klijentima odvija se na jeziku njihove zemlje i svaki korisnik ima mogućnost koristiti sustav na jeziku kojem daje prednost. To se odnosi i na latinične i ćirilične jezike . Za to svakom korisniku na raspolaganju stoje 24 jezika, a usluge za klijente na materinskom jeziku dostupne su na čak 25 jezika.
No druga strana medalje pokazuje da je višejezičnost u logistici, branši sa snažnim međunarodnim usmjerenjem, deficitarna roba.
Svladavanje jezičnih barijera zahvaljujući digitalizaciji
Studija EF EPI 2019 ponovo dokazuje da je čak i engleski jezik u velikoj mjeri nedovoljno zastupljen u logistici. Istodobno važan zaključak studije glasi: „Govoriti isti jezik kao trgovački partner nije samo tehnička nužnost, nego također stvara temelj za povjerenje.” No ta činjenica ne odnosi se samo na trgovačke partnere općenito.
Pojedinačno TIMOCOM u sustavu na tom mjestu izgrađuje most između dva ugovorna partnera koji govore različite jezike. Tako klijenti imaju mogućnost zatražiti da sustav pošalje pravno obvezujuće transportne naloge na njihovom jeziku. Tada se nalozi šalju na jeziku primatelja uključujući sve dokumente potrebne za transport. Zahvaljujući digitalizaciji i automatizaciji to poduzeće pomaže svojim klijentima da zaobiđu moguće jezične barijere.
Zajednički jezik stvara povjerenje
Kako bi to postigla, tvrtka TIMOCOM zapošljava tim koji koordinira isključivo prijevode vanjske komunikacije poduzeća i sustava samog po sebi. Pritom je težište na prevoditeljima koji su izvorni govornici, a to je zahtjev koji u slučaju potrebe mogu ispuniti čak i zaposlenici iz više od 30 nacija.
Osjećaj da vam se nude usluge na vašem materinskom jeziku, da govorite istim jezikom kao vaš partner, povezuje i stvara povjerenje.
Zadržavanje povjerenja klijenata predstavlja poseban izazov upravo u vremenima velikih promjena kao što je 2020. TIMOCOM svladava taj izazov s jedne strane zahvaljujući svojoj jezičnoj raznolikosti budući da europska poduzeća moraju ponovo vrednovati svoje postojeće lance isporuke i ponovo se umrežiti u skladu s tim. Sustav nudi idealnu polaznu točku za to.
S druge strane, to FreightTech poduzeće i izvan sustava Smart Logistics System nudi velik broj dodatnih usluga. Primjerice, međunarodni inkaso, uslugu koja je dostupna na čak 27 jezika i pomaže međunarodnim klijentima u njihovom upravljanju potraživanjima .
Sinergija zahvaljujući uslugama
S jedne strane, međunarodna orijentacija sustava povećava jednostavnost upravljanja i također poslovni uspjeh klijenata.
S druge strane, klijenti su se odužili poduzeću svojom vjernošću i upravo su tvrtku TIMOCOM dvanaesti put zaredom odabrali kao Best Brand u kategoriji „Transportne platforme”. Da klijenti i u pandemiji koronavirusa mogu računati na TIMOCOM i da koriste sustav, pokazuje povećani broj korisnika koji iznosi više od 135 000.
To FreightTech poduzeće 2019. godine zahvalilo je na vjernosti klijenata pomoću videozapisa:
Ako želite saznati više o sustavu Smart Logistics System tvrtke TIMOCOM i ostalim uslugama tog pružatelja IT usluga, možete se informirati ovdje.