Pitanja i odgovori o funkciji Messenger
Pitanja i odgovori o TIMOCOM Messengeru
TIMOCOM Messenger je komunikacijski kanal TIMOCOM Road Freight Marketiplace-a koji je integriran izravno u Burzu tereta. On omogućuje brzu, sigurnu i učinkovitu komunikaciju između sastavljača ponuda i potencijalnih nalogoprimaca, izravno u kontekstu ponude. Uporabom Messengera možete skratiti čekanje i istodobno povećati učinkovitost svojih poslovnih procesa.
TIMOCOM Messenger štiti sve poruke i podatke u skladu sa standardima TIMOCOM Road Freight Marketplace i tako potiče povjerljivost i sigurnost. Zahvaljujući integraciji u Tržište, možete kontrolirati tko može pristupiti komunikaciji i možete biti sigurni da vaš sugovornik ima registrirani TIMOCOM korisnički račun.
Osim toga, uporaba TIMOCOM Messengera omogućuje ne samo povećanu sigurnost, nego vašoj komunikaciji daje i jednaku uljudnost kao poruke e-pošte, što vam pomaže da bez napora stvarate profesionalne odnose.
TIMOCOM Messenger je standardno unaprijed postavljen kao preferirani komunikacijski kanal pri unosu tereta i utovarnog prostora. Ako ne deaktivirate tu postavku, tražiteljima ponuda samo Messenger će se prikazivati kao mogućnost pisane komunikacije. Zbog toga ne morate razmišljati o drugim komunikacijskim kanalima i možete se potpuno usredotočiti na svoj rad.
Sastavljači ponuda pri unosu ponude utvrđuju preferirani komunikacijski kanal. Nakon toga možete vidjeti odabir gore desno u mogućnostima za kontakt u konkretnoj ponudi. Ako se ondje prikazuje oblačić, sastavljač ponude želi stupiti u kontakt putem TIMOCOM Messengera.
U trenutnoj verziji TIMOCOM Messengera obaviješteni ste o pristiglim novim porukama putem obavijesti u pregledniku sa zvučnim signalom. Unutar TIMOCOM Road Freight Marketplace-a gumb za chat treperi čim imate novu nepročitanu poruku u svom poštanskom pretincu. Osim toga, buduća ažuriranja uvest će mogućnost obavijesti e-poštom kako bi se povećala vidljivost i transparentnost s obzirom na pristigle nove poruke.
Kad se ponude izbrišu, primjerice zbog toga što su već dodijeljene, ipak možete u TIMOCOM Messengeru pisati poruke jer nakon dodjele transportnog naloga često nastaju povratna pitanja ili potreba za informacijama. Svi razgovori čuvaju se najmanje 12 mjeseci tako da i kasnije možete pristupiti svim relevantnim informacijama i dokumentima.
Da, uporaba TIMOCOM Messengera vezanog za ponude besplatna je za sve klijente tvrtke TIMOCOM.
TIMOCOM Messenger trenutno nudi sljedeće funkcije:
Razmjena poruka preko prozora za razgovor: Sve poruke vezane za jednu ponudu kronološki su poredane u prozoru za razgovor.
Funkcija obavještavanja: Bit ćete obaviješteni o novim porukama izravno na TIMOCOM Road Freight Marketplace treperenjem gumba za TIMOCOM Messenger.
Push obavijesti: U pregledniku ćete biti obaviješteni o pristiglim novim porukama pomoću notifikacija sa zvučnim signalom.
Razmjena dokumenata (prijenos i preuzimanje): Izravno u TIMOCOM Messengeru podijelite relevantne dokumente u formatu PDF/JPEG/PNG ili Word/Excel do 5 MB.
Centar za poruke: Pregledajte sve svoje razgovore na jednom mjestu.
Obavijest o tipkanju: Možete vidjeti ako vaš sugovornik upravo piše poruku.
Označivanje pročitanih poruka: Pratite je li vaša poruka pročitana.
Emotikoni: Upotrijebite emotikone kako biste osobnije oblikovali svoje poruke.
No to je tek početak; neprekidno radimo na dodatnim funkcijama.
U sljedećih nekoliko mjeseci postupno planiramo sljedeće dodatne funkcije:
Prevođenje poruka: Automatsko prevođenje na sve jezike TIMOCOM Road Freight Marketplace-a kako bismo smanjili jezične barijere i olakšali međunarodnu komunikaciju.
Obavijesti e-poštom: Bit ćete obaviješteni e-poštom ako propustite neku poruku u TIMOCOM Messengeru kako bismo potaknuli brze reakcije.
Pretraživanje i filtar: Jednostavno pretraživanje i filtriranje unutar razgovora kako biste mogli brzo pronaći određene poruke ili razgovore.
Ipak, to je samo kratki pregled, redovito ćemo Vas obavještavati o svojim sljedećim koracima razvoja.
Da, TIMOCOM Messenger je potpuno integriran u mobilnu verziju TIMOCOM Road Freight Marketplace pa ga možete upotrebljavati na svakom uređaju.
Ako dobivate neprimjerene poruke, naravno, možete nam ih prijaviti. Za to kliknite na tri točke pokraj poruke i odaberite mogućnost „Prijavi”. Sadržaj se tada automatski šalje tvrtki TIMOCOM i provjerava. U opravdanim slučajevima zadržavamo pravo da privremeno ili trajno blokiramo određenog korisnika u TIMOCOM Messengeru i da izbrišemo poruku.
Vaša povratna informacija nam je važna! Za to slobodno upotrijebite našu anketu o povratnim informacijama. Radujemo se vašim komentarima, koji nam pomažu da poboljšamo TIMOCOM Messenger i bolje ga prilagodimo vašim potrebama.